Avisannoncer er stadig anvendt af mange virksomheder, selvom det er ved at være en noget gammeldags form for markedsføring. At bruge penge på avisannoncer er ikke et problem, hvis man er en stor virksomhed, som har nærmest ubegrænsede midler til markedsføring. For den lille virksomhed med begrænset budget, kan en avisannonce modsat være en rigtig dårlig investering.

Det primære problem med avisannoncer er, at det stort set er umuligt at vurdere, om den kan betale sig. Hvis din omsætninger stiger efter en annonce i den lokale avis, så kan du gætte på, at det måske skyldes annoncen, men der er ingen garanti.

For en mindre virksomhed er det ofte en bedre idé at satse på forskellige former for digital markedsføring. Her kan du se helt præcis, om din markedsføring giver pote. Derudover har du også mulighed for at indsnævre dine markedsføringskanaler, så du kun anvender dem, der giver det bedste overskud.

Der er ingen tvivl om, at digital markedsføring er kommet for at blive. Her er der nemlig både mulighed for at målrette mod specifikke segmenter i den danske befolkning og ligeledes også måle på ens resultater.

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.